.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طاهایی : درمان ویترین تامین اجتماعی است


استاندار مازندران در جلسه دیدار مدیران بیمه ای ودرمانی تامین اجتماعی مازندران از درمان به عنوان ویترین سازمان تامین اجتماعی نام برد وگفت: درمان تامین اجتماعی با گستره پوششی قابل توجه خود نقش وجایگاه مهمی در نظام سلامت استان داردوخدمات ارزشمندی را در این حوزه ارائه می نماید.
طاهايي با اشاره به اصل پيشگيري قبل از درمان گفت: آزمايش پزشكي اجباري باعث مي شود با تشخيص به هنگام بيماري ازانجام هزينه هاي اضافي براي بيمه شده وخروج سرمايه هاي تامين اجتماعي جلوگيري نمود. 


وی در ادامه گفت: بیمه شدگان ،بیمه ها وخدمات پزشکی را با نحوه وکیفیت خدمات درمانی و دفترچه درمان محک می زنند لذا باید نظام پیشگیری را در جامعه برای کاهش هزینه پررنگ نمود. 
استاندار مازندران با اشاره به اینکه درمان تامین اجتماعی نقش مهمی در نظام سلامت کشور خصوصا طبقه ضعیف وکارگر دارد اظهار داشت :اگر خدمات درمان تامین اجتماعی نبود قشر زحمتکش وکار گر توانائی هزینه های بالای درمان را نداشتند . 
او با اشاره به اینکه نیمی ازجمعیت مازندرانی ها تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند تصریح کرد: این سازمان می تواند برای آموزش و نظام پیشگیری قبل از درمان بیمه شدگان ، اقدامات وبرنامه هائی را انجام دهد.
رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان اتخاذ تدابیرلازم برای بیمه نمودن جمعیت روستایی را لازم دانست وگفت: سازمان تامین اجتماعی می تواند برای بیمه شدگان تحت پوشش خود طرح آزمایش پزشکی اجباری را به اجرا بگذارد.
طاهایی با اشاره به اصل پیشگیری قبل از درمان گفت: آزمایش پزشکی اجباری باعث می شود با تشخیص به هنگام بیماری ازانجام هزینه های اضافی برای بیمه شده وخروج سرمایه های تامین اجتماعی جلوگیری نمود.
دکتر خورشیدی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در استان 5 بیمارستان ملکی و14 مرکز بهداشتی درمانی و۲۳۰۰مورد موسسات طرف قرار داد در درمان غیر مستقیم خدمت رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی را برعهده دارند عنوان کرد: در سال 89 به میزان 100 میلیارد تومان در درمان غیر مستقیم و 45 .میلیارد تومان در درمان مستقیم هزینه شده است.
وی تعداد مراجعات سرپائی به مراکز ملکی در درمان مستقیم را 4 میلیون با ر عنوان نمود که 3300 مورد این مراجعات به بستری منجر گردید و در حوزه درمان غیر مستقیم ومراکز طرف قرارداد نیز به تعداد 12365 میلیون بار مراجعه سرپائی و115 هزار بستری اشاره نمود./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.